Din cauza continuității neprielnice a situației epidemiologice, Gabriel Lazany a anuțat că la Spitalul Județean de Urgență Bistrița s-a pus problema îmbunătățirii comunicării dintre personalul medical și pacienți. Acesta a implementat la nivelul secției de ATI o metodă prin care un psiholog al spitalului adună în fiecare zi informații despre starea de sănătate a fiecarui pacient.
,,Semne bune anul N-ARE!!
Epidemia de COVID-19 nu dă semne de plecare, motiv pentru care am fost obligați să regândim, să rescriem și să facem unele proceduri medicale și administrative noi.
Comunicarea dintre personalul medical și pacienți/aparținători nu este unul dintre punctele forte ale spitalului, iar carantina a amplificat acest neajuns, aparținătorii neavând acum acces pe secții;
Pentru eliminarea acestui deficit de comunicare și corecta informare a aparținătorilor, am implementat deocamdată, la nivelul secției de ATI, o nouă procedură prin care un psiholog al spitalului culege zilnic informații despre starea de sănătate a fiecărui pacient critic internat pe secție, urmând ca ulterior să apeleze telefonic fiecare aparținător oferindu-i acestuia informațiile necesare.” a transmis Gabriel Lazany într-o postare pe pagina sa de Facebook.
Sursa: Facebook