Acasă Știri Primăria Bistrița anunță că persoanele juridice vor putea face plățile datorate bugetului local și online!

Primăria Bistrița anunță că persoanele juridice vor putea face plățile datorate bugetului local și online!

0
Primăria Bistrița anunță că persoanele juridice vor putea face plățile datorate bugetului local și online!
Primăria Bistrița

Primăria Bistrița a extins sistemul național electronic de plată, acesta a fost extins pentru a introduce posibilitate de plată a obligațiilor datorate bugetului general pentru persoanele juridice.

Sistemul operabil este ghișeul.ro.

Primăria Bistrița anunță faptul că agenții economici- persoane juridice se pot înregistra pe site-ul ghișeul.ro, pentru a consulta și efectua plăți cu cardul bancar către bugetul local al municipiului Bistrița.

Mai jos aveți câteva modalități de înregistrare în SNEP, pentru obținerea datelor de acces.

Așadar:
•În cazul în care cererea este semnată electronic, cu certificat digital calificat, de către reprezentantul legal sau împuternicitul persoanei juridice, aceasta va fi transmisă pe adresa de email ghiseulpj@primariabistrita.ro însoțită de următoarele acte:

– copie scanată (format pdf.) a certificatului de inregistrare fiscala (CIF/CUI) a firmei;

– împuternicire din partea reprezentantului legal al persoanei juridice (dacă persoana care solicită cont și parolă în numele unei persoane juridice nu este administrator) scanată (format pdf.);

– copie scanată (format pdf.) a cărții de identitate a reprezentantului legal sau a persoanei împuternicite, după caz.

Transmiterea documentelor de mai sus cât și recepționarea datelor de acces se va face folosind adresa de mail validă trecută pe cerere.

În cazul în care cererea este semnată olograf de către reprezentantul legal sau împuternicitul persoanei juridice și aceasta este scanată și transmisă pe adresa de email ghiseulpj@primariabistrita.ro , trebuie însoțită de:

– copie scanată (format pdf.) a certificatului de înregistrare fiscală (CIF/CUI) a firmei;

– împuternicire din partea reprezentantului legal al persoanei juridice (dacă persoana care solicită cont și parolă în numele unei persoane juridice nu este administrator) scanată (format pdf.);

– copie scanată (format pdf.) a cărții de identitate a reprezentantului legal sau a persoanei împuternicite, după caz.

Deoarece semnătura olografă scanată nu are valoare juridică, mesajul electronic cu datele de acces pe ghiseul.ro va fi trimis doar după ce reprezentantul legal sau împuternicitul persoanei juridice se prezintă la sediul Direcției Economice – venituri, str. Alexandru Odobescu nr. 17, unde va prezenta în original documentele scanate.

În oricare din situații datele de acces pe ghiseul.ro (contul persoanei juridice și parola aferentă) se pot ridica și personal de către reprezentantul legal sau împuternicitul persoanei juridice, de la sediul Direcției Economice – venituri, str. Alexandru Odobescu nr. 17. Dar având în vedere situația creată de pandemia cu Coronavirus nu recomandăm această opțiune, decât dacă este strict necesar.

Nu se percepe comision la plata impozitelor și taxelor prin portalul Ghișeul.ro

Găsești aici modelul de cerere care trebuie completat de reprezentantul persoanei juridice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here