Cei de la Primăria Năsăud au informat localnicii în legătură cu prestațiile sociale atribuite persoanelor ce se află în evidența DSS Năsăud și încadrarea lor pe categorii.
„Pentru o corectă informare a locuitorilor orașului Năsăud și a celor două localități componente Lușca și Liviu Rebreanu, vă comunicăm următoarele aspecte, în legătură cu prestațiile sociale acordate persoanelor care se află în evidența Direcției de Asistență Socială a orașului Năsăud precum și încadrarea acestora pe categorii, după cum urmează:
– Corelat cu Legea nr. 448/2006, privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, în evidența noastră, există la acest moment, un număr de 26 de asistenți personali angajați și un număr de 134 indemnizații însoțitor handicap grav.
– Corelat cu Legea nr. 416/2001, privind venitul minim garantat, la acest moment există un număr de 46 de dosare în plată.
Facem precizarea că, pentru primele două categorii prevăzute de Legea nr.448/2006 și în baza încadrărilor medicale, 50% din sumele achitate provin din bugetul național de asigurări sociale, iar pentru cele 46 de dosare aflate în plată, sumele se achită integral de către Agenția Județeană de Plăți și Inspecție Socială” a transmis Mircea Romocea, primarul din Năsăud, într-un comunicat.
Sursa foto/info: Primaria Nasaud